Pagina's

donderdag 21 september 2017

Princess Castle: DikkieDik en de vogeltjes

Als u mij al langer volgt, dan weet u het al wel, maak ik één kledingstuk en dat bevalt, dan volgen er meerdere exemplaren van hetzelfde.
Ik heb namelijk een hekel aan patronen overnemen, en zo maak ik optimaal gebruik van een uitgetekend patroon :p.
Dus na deze eerste Princess Castle knipte ik er nog twee, met stofjes die al langer in de kast lagen, maar stilaan te klein zouden worden voor de grotere maten.


De zakken coverlockte ik met verloopgaren, het geeft een leuk effect, vind ik.


Et voila, weer twee jurkjes bij!
Wel twee jurkjes met redelijk wat werk, ivm al die biezen en sierstiksels. 
Er volgen er wellicht nog, maar om toch eens wat anders te doen, tekende ik gisteren alvast het patroon van de Nilah jurk over in madammekes maat. To be continued!

Patroon: Princess Castle - Ottobre 4/2013
Stofjes: Niet meer verkrijgbaar, ooit gekocht bij Kersenpitje. De vogeltjes zijn van Mies & Moos, de poesjes weet ik niet meer.

1 opmerking:

  1. kei leuk weer allebei! En dat verloopgaren vind ik echt heel leuk effectje!

    BeantwoordenVerwijderen