Pagina's

zaterdag 17 juni 2017

Swimsuit x 2

Als geroepen kwam gisterenochtend de nieuwsbrief van See You At Six!
Ik was net bezig twee badpakpatronen te vergelijken en ik geraakte er maar niet uit welke van beiden ik ging maken. De twijfel ging vooral over de maat, tussen deze en deze, voor moest u ook zoeken naar een badpakpatroon.
Toen ik doorklikte naar de Sweet Summersuit in de nieuwsbrief, was de twijfel echter meteen voorbij, deze ging ik maken, maar dan in badpakstof :).


En jongens toch, al zeg ik het zelf, wat is hij geslaagd!!!
Laat de foto's vooral voor zich spreken :).
Ik combineerde met een zachtroze elastische biais, die blijkbaar moeilijk op foto te krijgen is.
Ik maakte de 5/6 jaar, voor mijn bijna 6 jarige met draagmaat 6/7 jaar. Zoals geadviseerd koos ik, bij twijfel, de kleinste maat. De pasvorm is, imo, PERFECT!


  

Ik had een halve meter badpakstof, maar toch had ik genoeg voor nog een tweede exemplaar.
Hiervoor koos ik het tankinipatroon van Zaaberry, maar zoals u zit is dit nog te groot en zal het voor volgend jaar zijn.


Voila se, laat dat zwemweer maar komen dit weekend!!!

Patronen:
* Summersuit: See You At Six
* Swimsuit: Zaaberry
Badpakstof: Kersenpitje

13 opmerkingen: