Pagina's

donderdag 15 juni 2017

Double Trouble CAL: update na week 23

Bij deze, de voorlaatste update van mijn Double Trouble!
De volgende zal over een dikke maand zijn, wanneer het deken volledig af is.


Ik blijf hem heerlijk vinden om te haken, al was het mss nog net iets leuker geweest in een ander seizoen.
Nu is het namelijk behoorlijk warm haken onder ruim een meterlang merinowollen deken. ;)


Nog een paar detailfoto's van de voorbije weken:


Ik kan ook maar écht niet beslissen wat mijn favoriete steek is van de voorbije 23 weken, ze zijn elke week opnieuw zo verrassend!


Het aanbevolen wolpakket, en vele andere kleuren en kwaliteiten vindt u bij Creasis

1 opmerking:

  1. een schitterend deken, eens ik verhuisd ben ga ik die ook haken, tenzij er een nog mooiere cal komt...

    BeantwoordenVerwijderen