Pagina's

dinsdag 30 mei 2017

Citroenenjurk Solis #5

Vorig jaar maakte ik deze vier Solis-jurken.
Voor dit jaar is het de eerste die ik maak.
De bedoeling was om een cirkelrok te maken, maar ik had niet genoeg stof, dus plooide ik mijn patroondeel zo in, dat het wel op mijn stof pastte. Een beetje een ruime A-lijn is het geworden :p.


Ik combineerde de stof met mint, omdat de citroenblaadjes ook mint zijn, dat ziet u beter hier op de foto van de stof.


Nog wat aan-foto's:



Stof: hier bij Kersenpitje

3 opmerkingen:

  1. Mooi. Ja en solis dat blijft een schot in de roos eh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is een mooie Solis geworden! Die 2 van Sam van vorig jaar passen nog, dus ik ga het voorlopig zou even laten. Volgende zomer weer nieuwe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem6/01/2017

    Heel knap! Het groen past er perfect bij en het jurkje toont lekker fris en vrolijk.
    En zo'n leuke oranje kat heb je :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen