Pagina's

dinsdag 18 april 2017

Pauwenkleedje

Long time no see!
Er wordt hier gewoon niet veel genaaid... Naaidipje enzo... Maar volgend weekend ga ik, weeral, op naaiweekend, en hoop ik de naaimojo nog maar eens terug te vinden!
Deze blogpost staat al meer dan een maand in "concept", dus tijd om hem een keertje af te werken, zodat jullie weten dat ik nog leef. ;)


Deze jurk maakte ik tijdens een workshop bij tante Sis.
Het voorpand was behoorlijk ingewikkeld, en ik ben blij dat ik daar een hulplijn bij had ;).
De bedoeling van de gekruiste banden is om de buik ietwat te verhullen, maar wat er is kan je nu eenmaal niet helemaal verstoppen :p. *en ja, ik ben weer verdikt en al, maar daar wordt aan gewerkt*


Zie nekeer wat een schoon nekboordeken!


Met de restjes maakte ik nog een bijpassende onderbroek voor mezelf.


En met de restjes van de restjes, ook nog een slipje voor mijn madammeke, naar het patroon van Oon.


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi stofje, echt iets voor u! En ik doe meer voor die naaimojo :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en het voorpand ziet er inderdaad ingewikkeld uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super toffe jurk en die slipjes da's nog eens een goed idee zeg voor restjes!

    BeantwoordenVerwijderen