Pagina's

maandag 28 november 2016

Snowglobes + winnaar Give-Away

Om onze kerstdeco wat verder op te leuken, maakte ik winterse snowglobes.
De globes, sneeuw en diertjes kocht ik bij Studio Blanche, de lijm (modelbouwlijm) kocht ik bij Dreamland, en het gedemineraliseerd water vind je in je supermarkt.
Als ik een tip mag geven: koop zeker modelbouwlijm, zoals aanbevolen.
Ik heb mijn globes namelijk drie keer mogen herdoen... Ik nam gewone alleslijm (van een goed merk wel), omdat ik te lui was om naar de winkel te gaan, maar die lost gewoon op met dat water, waardoor je zwemmende diertjes hebt. De eerste keer dacht ik nog "Oh, ik heb vast niet lang genoeg laten drogen", en deed ik ze nog eens met dezelfde lijm. *ezel en de steen enzo*
Maar de derde keer deed ik ze met de modelbouwlijm en dat ging zonder problemen.


Er sloop ook een niet winters dier tussen, Louise wou namelijk een roze flamingo voor op haar kamer.
De kinderen vinden ze echt geweldig, en ze staan her en der verspreid in huis :).
 

De winnaar van het shoptegoed bij Raamtekening.nl is Elise.
Proficiat!
Je mag me je emailadres sturen via het contactformulier aan de linkerzijde van mijn blog aub :).
PS: indien de prijs binnen de week niet wordt opgeëist, gaat ze naar de volgende in rij.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ze een tijdje geleden ook gekocht bij studio blanche. Straks eens proberen te maken. Heb enkel schrik dat het water eruit gaat lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er toevallig iemand die de snowglobes (een 10 tal) zou willen maken voor mij? Tegen betaling uiteraard! Ik durf er zelf echt niet aan beginnen. Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de website van Studio Blanche kan je ze kant en klaar bestellen! Kost maar een klein beetje meer dan de pakketten :).

      Verwijderen