Pagina's

donderdag 10 december 2015

Leeuwensetje + kerstboomprintable

Het kindje is aan de beterhand :). De kiné en aërosol doen hun werk!
Wel vermoeiend, ziek zijn. Hij sliep waarachtig twee uur aan een stuk, meerdere keren al, gisteren en vandaag! U moet weten dat hij dat zelfs 's nachts niet doet, dus ik liep wel wat verloren.
Maar zo heb ik toch nog eens wat kunnen naaien :).

Stof: Lion Boy en Sweaterstof
Patronen: Domi Sweat Pants + LS uit Ottobre, maar geen idee meer welke

In het broekje moet nog een elastiek, maar die moet ik nog afmeten rond meneertje zijn buikje.


Geen kerstboom overigens hier dit jaar.
Buiten het feit dat ik een hekel heb aan die opzetten en afbreken, zou mijn onstuimige kruiper die binnen een dag omver trekken, of op zijn minst de bollen kapot doen.
Maar een beetje kerstsfeer in huis vind ik natuurlijk wel heel leuk, dus doen we dit jaar van papieren kerstboom. De gratis printable vindt u hier.

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Origineel die kerstboom :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij slaapt 's nachts geen 2 uur aan een stuk?! Hoe hou je dat vol?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof setje! De zakjes in de broek zijn top. Wij riskeren wel een boom, met peuter en al… Benieuwd wat dat geeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei-schattig setje :-)
    En wat een leuke originele kerstboom!
    Hier heeft de jongste de engel van de kerststal gemolesteerd, maar voor de rest momenteel nog geen schade ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk idee die kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen