Pagina's

zondag 27 september 2015

Drakenstaartenjumpsuit

Naar hetzelfde recept, nog een jumpsuit.
Al ff klaar, en nu eindelijk voorzien van kamsnaps.

Patroon: Kiind
Stof: Dragon Tails by Kersenpitje

Zie ze hier liggen, schoon naast elkaar.
Zou schoon zijn voor een tweeling, van gelijk wel geslacht.
Maar die ga ik niet maken, dienen tweeling ;).


En dan is er nog een foto, die ik jullie niet wil onthouden.
Arvid in zijn handgebreide pakje van Bees and Lions.
Katia kleurt zelf haar wol, en breit er vervolgens mee wat je wil. Dit pakje bestelde ik net voor ze ging kleuren, dus ik kon zelf mijn favoriete combi kiezen, maar dan is het nog altijd spannend afwachten naar het resultaat natuurlijk.
Ik ben er erg blij mee!

3 opmerkingen:

  1. Zelf wol kleuren... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad leuk voor een tweeling, of gewoon allebei voor Arvid ;-)
    Dat gebreide pakje zag ik ook al verschijnen, prachtig! En hij staat er zo schoon mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo cool, dat gebreid pakje!
    En uiteraard ook heel leuke kruippakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen