Pagina's

zaterdag 13 december 2014

Kerstkleedje

Onlangs zag ik bij Chellebel een allerschattigst kerststofje!
Ik wist meteen, "Dit wordt de stof voor het kerstkleedje!", en bestelde mij een meterke.
Ik voeg ff de foto toe, zodat jullie de échte kleuren van de prachtige stof kunnen zien, want mijn kodak is dood, en gsm-foto's, die zijn precies toch niet zo kleurecht, zo blijkt...


Ik koos voor een eenvoudig A-lijntje, meer heeft zo een stofje niet nodig.
Ik voerde het kleedje volledig met een rood polkadotje.
Past bij de paddestoelen op de buitenstof, maar zie je uiteindelijk toch niet. :p


In de retroknopendoos van tante Sis, vond ik twee mooie polkadothartjes.
Ik keek eens heel lief in haar ogen, en tien seconden later zaten ze in mijn sjakosj. Merci Sis!
Het kleedje werd uiteraard netjes doorstikt en al. Tegenwoordig erger ik me overigens dood aan al die webshops die zelfgemaakte spullen verkopen, maar wel niet de moeite doen om netjes hun kledij te doorstikken, of die dat schots en scheef doen. *wie het schoentje past, trekke het aan*


Onderaan afgewerkt met een gouden paspelleke, al denkt mijne gsm-kodak daar anders over, over die kleur ;).


Voila se, en het nieuwjaarskleedje ligt ook al geknipt, allee, de buitenstof toch :p.
Morgen eerst mijn kot opkuisen, en dan hopen dat ik nog ff tijd en fut vind om achter mijn naaimachine te kruipen.

10 opmerkingen: