Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Watervalhalsshirt x 2

Deze middag zat ik nog eens aan de deelnemerskant van de workshoptafel bij Creasis.
Er stond een watervalhalsshirt op het programma.
Gezien ik dat eigenlijk wel al kon, maar gewoon voor de gezellige companie ging, had ik tijd om er twee in elkaar te steken :).
Het patroon pastte ik, met de tips van tante Sis, aan zodat mijn groeiende buik er nog ff inpast.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat :).
Stofjes uiteraard bij Creasis, waarvan u op de achtergrond een glimp opvangt van een deeltje van de stoffen, want ze heeft er nog véél meer :p.



Bij mijn twee exemplaar maakte ik een soort van driekwartmouwtjes, omdat ik te weinig stof had voor lange, maar zo vind ik ze ook prima!






















Ik kijk alvast uit naar de volgende workshops!
Op mijn programma als deelnemer staan nog de kinderbroek, dameskleed en fimojuwelen.

12 opmerkingen:

  1. Zwanger of niet, maar ge zijt precies nog veel vermagerd kan dat? Ge ziet er in ieder geval goed uit en de shirts zijn heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nogal ja ;).
      Ons "Jefke" eet mij op :).
      Ben zééééér mottig geweest in het begin, en elke dag hoofdpijn, en dan eet je ook niet echt he. 9 kg minder op die 19 weken dat ik al ben. (terwijl ik al zes maand stabiel stond)
      Ik lach er wel eens mee dat ik tegen het eind van de zwangerschap op mijn streefgewicht ga zijn.

      Verwijderen
  2. Looking good Ellen.
    Zowel die watervallekes als jijzelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meteen maar twee shirts gemaakt, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt! Mag ik zo nieuwsgierig zijn welk patroon je hebt gebruikt? Ik zoek iets dergelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik niet, een patroon dat Sis gemaakt heeft voor deze workshop te geven ;).

      Verwijderen
  5. Wow! Wow! Ik zou je nooit herkennen Ellen!En ik vraag mij af waar is 'de'buikje??☺Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is er hoor :) Maar deze shirt valt los he ;)

      Verwijderen
  6. heel mooi! en zoveel stofkes op de achtergrond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, Vooral die met paars erin vind ik mooi. Helemaal mijn smaak.
    Zou ook wel willen rondneuzen waar jij daar staat, tussen al die stoffen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap! Ik zie toch een licht buikje op de onderste rechtse foto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen