Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

Unisextrui

Het naaien is hier nog steeds een werk van lange adem ;).
De ene dag knippen, paar dagen laten rijpen, beetje naaien, nog een dagje laten rijpen, afwerken.
Achtereen zal het allemaal wel beteren, als ik in zwangerschapsverlof ben, en wel verplicht ben om te stoppen met mijn eigen lijf voorbij te lopen :p.

Ik maakte een trui voor Louise, die nadien ook nog voor broer kan dienen.
Ondanks dat veel van mijn stofjes wel unisex zijn, zijn de patronen dat namelijk meestal niet.
Maar deze wel dus!
De stof is een heerlijke sweatstof van geweldige kwaliteit! <3

Stof: hier bij Kersenpitje
En langs achter (volgende keer trek ik een foto met een kleinere kapstok, beloofd!):


11 opmerkingen:

  1. Oh!! <3 zo'n mooi stofje!! Heb heel lang getwijfeld en toen maar niet gekocht. En nu, spijt!!
    Leuke trui hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stofje.Slim bekeken om hem al halvelings voor het broertje te voorzien want ze zijn snel groot,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Wat een super stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi exemplaar heb je daar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi gemaakt! dat stofje.... ik ga direct eens kijken, ik ben beetje verliefd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeer mooi en ik moet eerlijk toegeven dat ik soms toch ook kijk naar het "herbruikgedeelte" niet altijd makkelijk met 2 geslachten en zeker als het eerste een meisje is (meestal gaan jongensmodellekes ook wel voor meisjes, maar omgekeerd zelden)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf, dat stofje staat ook nog op mijn verlanglijstje. Zowel voor een trui voor zoonlief als een sweatdress voor m'n meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en leuk met die zak erop in een effen kleurtje. Heel praktisch.

    BeantwoordenVerwijderen