Pagina's

donderdag 24 april 2014

Julia-sweater I + rokje

Tijdens de me-timedag knipte en maakte ik ook mijn eerste Julia-sweater in dit leuke stofje van bij Kersenpitje.
Ik koos voor de eenvoudige versie met de mouwen in dezelfde kleur.
Louise heeft eigenlijk niet veel (= understatement) broekjes waar ze de Julia op zou kunnen dragen. Daar moet moeders dringend wat aan doen, maar intussentijd koos ik ervoor om een bijpassend rokje te maken. Ik nam uit luiheid 2x het rugpand, en eigenlijk gewoon omdat ik het voorpand nergens vond en het écht niet opnieuw ging tekenen :p, in tricot past dat toch altijd ;). Ik appliceerde aan de ene kant het vogeltje, een "uil" volgens Louise, en aan de andere kant kersjes. Zo kunnen we eens afwisselen.























<3 asymmetrisch kraagje.


Het setje werd na het bad getest en goedgekeurd door ons madam.
 

4 opmerkingen:

  1. Leuke combinatie! Ik deed het alleen nog met een broekje maar dit is ook super...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Keischoon stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh vet! Die staat haar fantastisch! Dit is mijn lievelingssetje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen