Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Giletken

Tip: bekijk altijd op voorhand of je wel genoeg wol hebt, en ga er niet zomaar vanuit, dat dat zo wel zal zijn.
Halverwege mijn tweede mouw zat ik namelijk zonder groen, maar gelukkig lag er nog een bolleke in een ander filiaal van een niet nader te noemen hobbywinkel en kon ik, na een weekje of twee wachten, mijn giletken alsnog afwerken.

Patroon: hier
Ik heb wel wat moeten improviseren en serieus nadenken, want ik vond het patroon eigenlijk niet zooo goed uitgelegd, en er zaten geen foto's bij, wat ik toch vrij essentieel vind voor een kooppatroon. Of ben ik nu te veeleisend? Het is allesinds geen patroontje voor beginners.
Maar bon, uiteindelijk is het wel mooi, niwaar?

4 opmerkingen:

  1. dat is keischattig! Ik volgde net een workshop 'bloempje haken' en vond dat al ingewikkeld genoeg, die dochter van jou die zal er wel steeds fantastisch uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh..... Wat een PLAATJE!!!! Ik zou toch wel weer gaan haken als ik dit zo zie, maar mijn vorige vestje is bij tourtje 20 ofzo gestaakt. Ik ben bang dat die alweer te klein gaat zijn.

    Prachtig Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een talent heb je! Zo creatief!
    Kei mooi truitje!

    BeantwoordenVerwijderen