Pagina's

maandag 27 mei 2013

Kapitein Haak

Voor de naaimicrobe me te stekken had, was ik besmet met de haakmicrobe. Meer bepaald met het haken van amigurumi. Tot ik tot de constatatie kwam dat een mens eigenlijk niks doet met al die knuffels... Kinders blijken er zelfs niet mee te spelen, waarna er op de leeftijd van anderhalf, twee grote vuilzakken knuffels op zolder staan. (voor tegen dat de kleine kabouter zes is, en in een bed vol pluchen beesten wil slapen)

Een greep uit de coolste ami's:




Maar het haken, dat blijft een oude liefde, die af en toe weer opflakkert. Alleen worden er nu nuttige dingen gehaakt ;).
Patroon: dezelfde hoodie als hierboven ;)
Patroon: Vossensjaal
 Patroon: wasberensjaal

2 opmerkingen:

  1. Ik ben van plan om (ooit) een mobile te maken met allerlei amigurimi popjes, die je er dan kan afhaken. Zo kan mijn kindje later kiezen welk popje de hoofdrol moet spelen in het avondverhaaltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen