Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Juffencadeau

Net zoals vorig jaar maakte ik een omkeerbare tas met dit patroon.
Ik koos voor een stofje met bijtjes, aangezien Louise in de bijenklas zat, en deed de hengsels voor de gelegenheid wél juist dit jaar :p.


Op de andere zijde, liet ik Louise een tekening maken met textielstiften.


Dan ben ik sinds kort ook aan het frutselen met handlettering, ik moet nog héél veel leren, maar ik waagde me toch aan een bijpassend kaartje.
Ik zocht naar een geschikte quote op Pinterest, en deed er mijn ding mee.
Wat vinden jullie ervan?


Mijn lieve, kleine, grote madam zwaait vrijdag af in de kleuterschool!
Ongelooflijk hoe snel die tijd gegaan is!!! 
Alle clichés blijken gewoon te kloppen...

Patroon: Reversible Bag
Stof: uit de voorraad

6 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Verslavend he die handlettering ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee, die tas als juf-kado! En supermooi die zelfgemaakte kaart in handlettering. Jij bent toch een creatieve-doet-al hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg, zo tof, zowel de tas als de kaart!! Hier ook 1 die morgen afzwaait in de kleuterschool, wat gaat het toch snel he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem6/30/2017

    Oh waaw, daar zal die juf wel blij mee zijn! Altijd handig en dan nog zo'n mooie, originele tas! Je kaartje is ook heel leuk!! En de tekening van je dochter al helemaal!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig cadeau. Daar is de juf vast heel blij mee!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen