Pagina's

vrijdag 23 december 2016

Gnomeville opgebruikt + wikkeldekentjes

Ooit, ooit werd ik verliefd op het Gnomevillestofje van Michael Miller, en kocht ik mij ineens een aantal meter.
Ik maakte er een jurkje met Peter Pan-kraagje van voor mijn toenmalige peuter.
Enkele jaren later, maakte ik er een Tulip-jurk mee voor mijn inmiddels heuse kleuter.
Inmiddels is de grootste verliefdheid met de kabouters al lang uitgedoofd, dus verwerkte ik de rest van de lap in cadeautjes.
Ik maakte een paar keukenschortjes, die Louise meedeed naar verjaardagsfeestjes, en elke keer met blijdschap werden onthaald. Olé!
En ik maakte er ook een paar A-lijn-overgooierkes mee, om cadeau te doen aan versgeperste baby's.


Zie, zo zag dat eruit, voor zou u niet op de links geklikt hebben ;).

Van het allerlaatste stukje, maakte ik nog een wikkeldekentje voor Boven De Wolken, waarvoor we trouwens afgelopen week een nieuwe naaimarathon deden bij me thuis, met 90 afgewerkte wikkeldekentjes als resultaat :).
Dankuwel aan alle helpende handen!!!
Eveneens dankuwel aan Bambiblauw en Modecoupon voor een deel van de stoffensponsering van onze dekentjes! Merci!


Als u zelf ook creatief aan de slag wil voor Boven De Wolken (naaien, haken, breien, ...) dan kan u hier terecht.

1 opmerking:

  1. Oh ik heb dat stofje ook nog liggen... Ik zou het es aan Sam moeten laten zien, om te polsen of zij het nog niet te kinderachtig vindt :)
    Chapeau voor jullie inzet voor het goede doel, Ellen! Daar spreekt veel liefde uit.

    BeantwoordenVerwijderen