Pagina's

dinsdag 22 november 2016

Willy The Fox

Ruim drie jaar geleden kocht ik allerzachtste merinowol bij Creasis en dit patroon.
Het patroon is inmiddels niet meer te koop
Ik brei niet graag, maar vond deze trui zooo geweldig dat ik hem moest hebben voor mijn dochter!
Dus zag ik mij genoodzaakt toch aan het breien te slaan.
Ze was toen bijna twee, en ik printte de drie jaar, omdat ik vermoedde dat het wel eens een jaartje zou kunnen duren bij mij eer ie af was.
Nou, dat jaar werd dus drie jaar..
Gezien het patroon maar tot drie jaar gaat, moest ik me haasten wou ik toch ooit één kind in de trui zien. Dus haalde ik een paar weken geleden de reeds gebreidde stukken uit (wegens foutjes door mij gebreid in de boord), en begon ik opnieuw.


Ik moet toegeven, het viel uiteindelijk allemaal wel mee ;).
Zooo ergis dat breien nu ook weer niet, al ga ik het nooit écht leuk vinden.
Ik breidde, zoals aangegeven, met een n° 6 voor de boordjes, en een n° 10 voor de rest, dus dat gaat wel vrij vlot.
Louise wou de trui aan, maar met hare maat zes jaar, is een drie jaar uiteraard nogal aan de korte kant, vooral een de mouwen.

 


Ochtendpraatje met de buren.


En voor mijn klein voske is hij dan weer nog een tikkie te groot, dus kan ie er nog lang in! :p

5 opmerkingen:

  1. Echt schattig, dat klein voske zal er gelukkig nog wel even geniet van hebben (en de mama ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zo schattig zeg! Smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke vest! Gelukkig kan hij nog dienen voor je jongste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg mooi op tijd voor dat kleine schatje, staat geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi, cute! En dat klein voske groeit wel, als kool en zo... :)

    BeantwoordenVerwijderen