Pagina's

donderdag 18 augustus 2016

Just Knot It #2

Na mijn eerste Just Knot It volgde meteen een tweede :).
Ik ging buiten mijn comfortzone, en combineerde twee totaal verschillende prints!!!
Helemaal niks voor mij, maar enkel met bordeaux vanboven vond ik te saai, en ik vind het eindresultaat met dit restje Petit Pan behoorlijk geslaagd.
En u? Wat vindt u van deze herfstige JKI?


De Tiny-stof liet ik printen bij Spoonflower, en dierf ik na een eerdere escapade nog niet voorwassen.
Het zal een kleedje voor de handwas worden ;).
Ik gebruikte twee keer de gehele stofbreedte, voor extra veel rimpels en zwiereffect.
En omdat het zonde zou zijn om een reep stof in een doos te steken en nooit meer iets mee te doen.
De tekening mag je, zoals de meeste tekeningen die je niet zelf hebt gemaakt, wegens copywright enkel laten printen in kleineschalige oplage, en voor eigen gebruik.
Ik gebruikte mijn hele yard tot de centimeter op voor dit kleed.























En bij deze "The knot".


Op naar de volgende knoopjurk!

4 opmerkingen: