Pagina's

dinsdag 28 juni 2016

Productief naaiweekend

Vorig weekend ging ik samen met tien andere dames op een geweldig leuk naaiweekend!
Samen met een paar vriendinnen fantaseerden we daar al langer over, tot Davina de koe bij de horens vatte en remise van de Heibrand afhuurde.
We namen elk nog één of twee vriendinnen mee, en het huizeke zat vol.
Allee, het huizeke niet, bedden waren er nog genoeg over, maar de tafel, die zat wel vol ;).
Ik knipte van tevoor een heuse stapel "te naaien", en kwam terug met deze tafel vol :).


Bambijurkje voor Louise.

Stof: Stoffen Online

Kurkleer-cadeautjes.

Patronen: sjakosj uit Mijn Tas + twee An-tasjes
Stof: Petit Pan + kurkleder

Omkeerbare tas voor mezelf.

Patroon: Reversible Bag
Stoffen: Petit Pan

Kleedje (Wren Dress) en een Susanne voor mezelf.
Voor de Susanne gebruikte ik deze prachtige stof van Zonen09.






















Shirtjes voor Arvid.

Patroon: Brave Fireman - Ottobre 2/2013

Longsleeves voor Arvid.

Patroon: Brave Fireman, met verlengde mouwen - Ottobre 2/2013

Voila, dit brengen 11 vrouwen teweeg op één naaiweekend se.
De tafel ligt ook nog boordevol overigens.


Ellen & Ellen, my bestie (sinds ons 12e) & me :).


Bedankt dames voor het geweldige weekend!!!

Boven: Els - Lieve - Sarah - mezelf - Vanessa
Onder: Katrien - Ineke - Davina - Ellen - Jessie - Caroline

11 opmerkingen:

  1. Zalig toch die naaiweekends. Heel mooie resultaten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6/28/2016

    waaaauw!! Ellen zalig!! die shirtjes voor Arvid.. <3 ben er zeker van dat er hier ook 2 zijn die op verschillende daarvan verliefd zouden zijn ;) (tractors!!)

    Volgens mij was jij degene met de grootste stapel afgewerkte kledingstukken :)

    Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stapel. Moet heerlijk zijn zo'n naaiweekendje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha geweldig ik heb precies ne déjà vu....
    :-D
    super leuk zo'n weekend... ik wou dat ik er meer kon doen dan 1x per jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wooow, dat is indrukwekkend!! zoooveel! van een productief weekend gesproken!! knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een resultaat. Ik ging onlangs ook op naaiweekend, maar kreeg niet zoveel klaar als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het zooooo fijn je NOG beter te leren kennen!! JE bent een schatje <3

    BeantwoordenVerwijderen