Pagina's

vrijdag 10 juni 2016

Babycadeautjes

Jullie hebben nog wat foto's te goed van cadeautjes, nu ze bij hun nieuwe eigenaars zijn beland :).
Ik geef babycadeautjes altijd in een veel te grote maat, namelijk 80/86, omdat nieuwbakken ouders écht al genoeg klein goed hebben.

Dries zijn kaartje en doopsuiker stonden in teken van deze Soft Cactus, dus kon ik natuurlijk niet anders dan daar een cadeautje mee te maken :).

Stof: Soft Cactus
Patroon: De Droomfabriek

Jakob zijn thema waren papieren vliegtuigjes.

Stof: Modecoupon
Patroon: De Droomfabriek

Van Ida wist ik het niet, maar wel dat de mama niet zo een roze is, maar eerder aan wat stoerdere prints. Een beetje zoals ik ;).

Stof: Kersenpitje
Patroon: Cowl Neck Dress, zonder de cowl

En deze is gewoon voor mijn eigen kleine baby.
Te onbenullig voor een eigen blogbericht, te schattig om niet te tonen :p.

Stof: Modecoupon
Patroon: Brave Fireman - Ottobre

Vergeet overigens niet dat u nog tot zondagavond kan meedoen aan de Give Away!

7 opmerkingen:

  1. Perfect, cadeautjes in het thema van het kaartje! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal prachtige stuks en leuk als je het zo persoonlijk kan maken he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai mooie cadeaukes he :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoveel leuke creatieve cadeautjes... Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoontjes, Ellen. Ik maak ook altijd cadeautjes in 80/86, dat valt ook allemaal mooier als ze al kunnen stappen (zeker jurkjes). Ben van hetzelfde idee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo'n bijpassend kado kan geven! Toffe dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen