Pagina's

dinsdag 3 mei 2016

Milkbroekje

Ik maakte voor het zoontje van een vriendin een pyamabroekje, in ruil voor wat leuke foto's voor op mijn blog. Prima deal!
Ik vind het zelf ook een mooi stofje hoor, maar ik heb het afgelopen jaar wat te slechte ervaringen met het begrip 'melk', dat ik er gewoon niet te lang naar kan kijken ;).
Arvid is namelijk serieus allergisch aan oa koemelkeiwitten, en zodra hij of ik (ivm de borstvoeding) per ongeluk wat verkeerd binnen krijgen, ziet het ventje serieus af, met een drietal krijsdagen tot gevolg. Vandaar dat ik inmiddels ook al ruim een jaar op aangepast dieet ben ook, maar bon, het is hier geen voedingsblog, we dwalen af...

Tijd voor de mooie foto's van Alec en zijn nieuwe pj's!

Stof (lichte sweat): hier bij Kersenpitje
Patroon: Wolf - Zonen 09




6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je dan nog een andere bestemming voor dit stofje kon vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk comfortabel broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie! Echt een keitof broekje! En leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alec is er nog steeds superblij mee! hij noemt het zijn 'melkbroek' :D haha! Dankje Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dit wil ik eens voor mijn oudste dochter proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen