Pagina's

dinsdag 22 december 2015

Grote en kleine moose

Niet dat we zoveel speciaals gaan doen met de eindejaarsfeesten hoor.
Kerstavond bij de schone familie, kerstdag bij mijn familie. Op kerstdag krijgt grote smurf deze aan overigens.
Met nieuwjaar heb ik de vroege, moet ik om 6u beginnen, dus op oudjaar gaan we ook nergens heen.
Ik heb namelijk net iets meer dan 2u slaap nodig om deftig te kunnen nadenken en werken ;).
Maar toch, het excuus was er, de kinders moesten een kerstavondtenue hebben!
Et voila, matching outfits:
(het rechtse shirt ligt achterstevoor zie ik net)

Stof rendieren: hier bij Kersenpitje
Donkerbruine sweatstof en boordstof: Creasis
Patroon shirt: Wolf
Patroon broek: Domi Sweat Pants

Bij het broekje van Arvid liet ik de moosekes nog eens piepen in de zak, bij Louise deed ik dat bewust niet. Arvid gaat dat broekje namelijk toch maar de winter uit kunnen dragen (of niet...), Louise kan er hopelijk iets langer mee doen.
Bij Louise haar broek voegde ik nog nestelogen en een koordeken toe.


We hadden een playdate vandaag, en ze mochten hunnen tenue al eens uittesten.
Hij bleek bijzonder speelproof, en ik voel een broekennaaimarathonneke opwellen.

















En nu zitten de tenuekes in de was se.
Dat ze fris gewassen en gestreken zijn tegen kerstavond :).

8 opmerkingen:

  1. Leuk setje! Die broekjes zijn heerlijk. Luuk heeft er nu zes. Heel fijn met wasbare luiers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje! Die broekjes zijn heerlijk. Luuk heeft er nu zes. Heel fijn met wasbare luiers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hb dat stofje gemist blijkbaar :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat vind ik altijd leuk: identiek :) prachtig en heel comfortabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi Ellen, flatterend kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, ik hou wel van matchende outfits :-). En die piepende moose-kes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen