Pagina's

zondag 15 november 2015

Itsy bitsy Spider

Vrijdagavond begon ik aan dit blogbericht, maar toen gebeurden er de meest gruwelijke dingen in Parijs, en het leek allemaal zo fout, belachelijk en oppervlakkig om een onnozele naaipost te publiceren terwijl er zoveel leed aan de gang was.
Zoals menig ongerust persoon zat ik tot halverwege de nacht de nieuwssites bij te lezen, om met een zekere angst te gaan slapen, en met een ongemakkelijk gevoel op te staan.
Ook zaterdag vond ik het ongepast om verder banaal te gaan blogschrijven, tot ik me bedacht dat dat net is wat hun willen!
Dat ieders leven op zijn kop staat, overmand door angst. Dus besloot ik om toch verder te schrijven, om het gewone leven te doen voortgaan, en "hun" niet te laten winnen van mij!

Uit zijn eerst jasje van dit patroon, is Arvid al tijden uitgegroeid.
Zijn vestje uit Zo Geknipt past nog wel, maar die grote kap valt altijd voor zijn gezicht, wat het geen handig jasje maakt, ook al is het nog zo mooi.
Tijd voor een nieuwtje dus, voor aankomende winter.
Ik gebruikte tweemaal sweaterstof, en werkte af met kamsnaps.
De foto is moeilijk kleurecht te krijgen, maar hier zie je de echte kleur.

Patroon: hier
Sweat met spinnen: hier bij Kersenpitje
Gele sweat: eigen voorraadkast

Volledig omkeerbaar.


Nog een beetje te groot (maat 86), maar mijn snelgroeiend ventje moet er nog een hele winter mee door ;).


En u, vindt u de nieuwe Kersenpitje Exclusief stoffen ook zo leuk?

7 opmerkingen:

  1. Hij wordt groot! Dat zo geknipt jasje vond ik ook niet heel handig. Maar hij wordt zoveel gemaakt, ik zie dat jasje veel op blogs.
    Dit weekend wordt er nauwelijks geblogd volgens mij. Ik wil juist blogjes lezen, even wat anders.
    Maar ik snap het ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi jasje en hij zal er snel in passen. De nieuwe collectie exclusief van kersenpitje is heel mooi, vooral de sweet annie. Helaas past die collectie niet bij een 13 jarige knul :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi jasje en hij zal er snel in passen. De nieuwe collectie exclusief van kersenpitje is heel mooi, vooral de sweet annie. Helaas past die collectie niet bij een 13 jarige knul :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig..... zo schattig, lekker zacht in die soms harde wereld

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gisteren ook een blogje geplaatst om die reden...Jouw ventje ziet er schattig uit in zijne nieuwe jas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en tof jasje! En even weg op de blog, niet denken aan iets anders, kan deugd doen, al is de realiteit zo gruwelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jasje op de groei! Hier ook hetzelfde dubbele gevoel, de harde werkelijkheid en de mooie creaties van collega-bloggers ...

    BeantwoordenVerwijderen