Pagina's

zondag 1 maart 2015

2 shirtjes: check!

Weer 2 stuks minder te gaan!
De trouwe lezer weet dat me nu nog enkel de mannenboxershort rest, en dan ben ik helemaal zen, en bevallingsklaar. Stiekem liggen hier ook nog een kaptrui voor mezelf en vier tilly's geknipt, maar die spoken niet zo door mijn hoofd.
Sommige lezer vragen zich af hoever ik nu precies ben, las ik in de comments.
Wel, ergens tussen 38 en 39 weken, dus in het geval dat ik nog veel geduld moet hebben, kan dat hier nog een kleine 4 weken duren, maar mijn lijf en ik denken van niet. ;)

Bon de shirtjes dus.
Eentje voor mijn Louise, de grootste maat, en eentje voor een vriendin die zeer binnenkort bevalt van een dochter. En neen, ze leest mijn blog niet, dus ze zal het nog niet van tevoor zien.


Patroon meisjesshirt: Ottobre 3/2012 n°14

De stof komt van bij Kersenpitje, maar hij is denk ik uitverkocht, ik vind hem niet meer terug op de website.
Patroon babyshirt: Ottobre 3/2014 n°3

11 opmerkingen:

  1. Een echt leuk meisjes t shirtje vind ik.Je hebt nog al wat afgenaaid de laatste weken...ben benieuwd naar je andere spullen en naar je babyzoon....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, das een leuk stofje!

    Allez hup, sebiet de boxershort afmaken en morgen bevallen. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit stofje doet het helemaal!
    het mag nu wat rustiger. Geniet en succes met de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig stofke. Met meisjes heb je veel meer mogelijkheden, stoere jongensstoffen vind ik toch zo moeilijk te vinden. Ik hoop echt dat je bevalt, terwijl ik aan het werk ben. Zou babyzoon rekening houden met mijn uurrooster :) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat stofje heb ik me ook al willen aanschaffen, schoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke t-shirtjes , zo schattig.
    Succes met de bevalling! ; -)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Manman, jij naait sneller dan je schaduw! En altijd knappe dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lielebeesje , jij verwoordt dit per-fect !!

    Wát een tempo en de routine die je erin hebt , spat wel van de resultaten af : mooi afgewerkt en lekker originele stukken ! Heerlijk lezen en kijken is het op je blog .

    Vergeet nu niet van nog even met de voetjes omhoog te liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 10/10 voor creativiteit :)
    het is echt toppie.... altijd mooi afgewerkt en dat aan een heel hoog naaitempo.

    BeantwoordenVerwijderen