Pagina's

dinsdag 13 januari 2015

Regenboog Lalylala Kangoeroe

Vandaag mijn Lalylala Kangooroo afgewerkt :)
Het patroontje had ik al even op mijn pc staan, als draagverslaafde moeder/draagconsulente op rust kon deze natuurlijk niet ontbreken in mijn collectie ;).
Ik wist alleen niet in welke kleurtjes ik hem zo maken, tot ik een streepjesversie zag op de FB-groep Lalylala-Love, viel mijn frank. Ik zou ook voor een streepjesversie gaan, en wel in regenboogkleuren!
Ik ben namelijk druk bezig met een cursus hypnobirthing, waar veel draait om de regenboogontspanning. Gezien ik deze dagelijks poog te doen (dat is toch de bedoeling), zit ik helemaal in deze kleurtjes en ik zag het als een leuk zwangerschapsprojectje.
Vandaag eindelijk afgewerkt, zodat ik geen excuses meer heb, om mijne mount everest met was nog langer te laten liggen. Daar kan ik dan morgen nekeer invliegen se, nu alle UFO's klaar zijn. *hiephoi*

Ik haakte moeder en baby volledig in Catania katoen. Bij moeder deed ik telkens drie rijtjes in dezelfde kleur, bij baby wisselde ik per rijtje af. Een pak meer werk, maar ik ben er alvast tevreden mee, en Louise, die ook. Ze had mijn popke al aangeslagen, de snodaard!
Ze krijgt hem natuurlijk ook hoor, maar in afwachting van mijn bevalling mag hij nog wat op mijn schouw staan, om me een beetje te herinneren aan mijn hypnobirthingoefeningen.
De sjaal werd overigens gehaakt, ipv het voorgestelde breiwerk.
Ik had écht geen zin om ruim een halve meter lang te gaan breien met amper 8 steekjes op mijn priem. Ik zou niet anders moeten doen dan draaien met mijn priemen :p.



Voor echte mensenbaby'tjes is het wel niet aan te raden om je kindje face forward te dragen natuurlijk, maar voor dit popje mag het nog net :p.


10 opmerkingen:

  1. Sweet! Wel een priegelwerk zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut :p Zeker met al die verschillende kleurtjes en draadjes ;)

      Verwijderen
  2. oh, die is echt superleuk! Ik krijg zin om er ook aan te beginnen se .... ooit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook aan mijn eerste lalylala bezig, enkel nog armpjes.
    Ze zijn zo schattig.
    Ik mis hier nog wel ROZE wangetjes :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik durf niet jong ;) Bang om heel mijn popke te verknoeien ;).

      Verwijderen
  4. oh, wat mooi! heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! die Lalylala's zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen