Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Pandaberen!

Dat er eentje blij zal zijn morgenvroeg! *ik wat minder, want ik moest al lang in mijn beddebak steken*
Sinds Tantayat haar indoctrineerde tijdens een Pairi Daiza-uitstapje, is Louise helemaal fan van pandaberen!
Met haar verjaardag heeft ze zelfs een bewegende pandabeer gekregen, van mijn zus en haar vriend.

De stof is suuuuuuuperzacht! Het is sweatstof, met een megazacht fleeceke aan de binnenzijde. <3
Het patroon is mijn inmiddels al vaak gebruikte kaptruipatroon (ooit gebaseerd op de Beagle Boy uit Ottobre), met een kolkraag eraan, omdat het ook nekeer iets anders dan een kap mag zijn ;).
De boordjes maakte ik gewoon uit dezelfde stof, en lette erop dat de pandabeertjes mooi uitkwamen, zo u ziet. *toeval bestaat niet mennekes :p*
Eigenlijk heb ik ook gewoon zodanig het patroon aangepast dat ik alles met de overlock kon doen, lui wijf als ik ben ;).

Stof: hier bij Kersenpitje

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er een zalig warm truitje uit! Ben benieuwd hoe de dame morgen reageert!
    En nu je bed in jij! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie sweater. Deze ga ik ook zo eens maken met een rolkraag. En....... als je een overlock hebt, moet je hem ten volle gebruiken he, ik probeer hem ook zoveel mogelijk te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet gebruiken wat je in huis hebt!!Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk stofje,heel mooi gemaakt ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plezant resultaat! Ze zal wel content zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen