Pagina's

zondag 19 oktober 2014

2 in 1

Vandaag gingen we op babybezoek bij haar.
Ik geef niet altijd iets zelfgemaakt, soms uit tijdsgebrek, soms omdat ik weet dat het toch niet geapprecieerd wordt. Maar van haar wist ik vrijwel zeker dat ze iets zelfgemaakt wel zou appreciëren.
Zo naaide ik gisterenavond dit volledig omkeerbare kleedje in elkaar in twee Soft Cactus-stofjes uit dezelfde lijn, maar een verschillend kleurenpallet, die ik won bij haar *waarvoor nogmaals dank!*
Ik koos ervoor om twee kamsnaps boven elkaar te zetten, omdat 'het flapje' anders wat flapte aan de blauwe zijde en dat vond ik niet mooi afgewerkt ;).
Ik stak er nog een labeldoekje bij, en het cadeautje was klaar.
Veel plezier ermee, baby Gitte!



5 opmerkingen:

  1. Tof gedaan zo'n kleedje dat aan 2 kanten te dragen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! Daar gaat baby Gitte plezier aan hebben! ( leuk om een baby als naamgenootje te hebben ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LGitte gaat er vast super uitzien in dit schattige jurkje! Wat een leuke en lieve stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen