Pagina's

dinsdag 16 september 2014

Tassendate met Amber

Vandaag had ik eindelijk nog eens een naaidate met een paar vriendinnen.
*Daar zit de kleine buikfrummel natuurlijk voor veel tussen, dat het er niet eerder van kwam ;)*
We spraken af om allemaal dezelfde tas te maken, de Amber van Swoon Patterns.
Mijn stofjes (Soft Cactus) waren goed geknipt, dacht ik, met doorlopende tekening en al.
Jammer genoeg bleek dat ik de stukjes in de verkeerde volgorde had gelegd, bij het uitdenken hoe het moest doorlopen ;). Dus dat doorlopen is niet bijster goed gelukt in het uiteindelijke resultaat.
Maar bon, zo is ie ook niet lelijk he, toch?



Mijn tas werd direct aangeslagen door ons madam onder het motto "Oooooh, Wieze nieuwe boekentas! Mooi he!"
Wees gerust, ik steel hem wel terug, op een onbewaakt moment ;).


 Met verzonken rits.


En een binnenzakje, en Louise haar speelgoed.

 
De zakjes aan de voorzijde dienen ook echt, allebei.


En deze tassen maakten mijn vriendinnetjes Mieke, Ira en Sandrine (die van Lieve volgt nog):



9 opmerkingen:

  1. Mooi, ziet er een handige tas uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tassen!!! Ziet er me inderdaad een heel praktische tas uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat een mooie tas en leuk patroon, die wil ik ook!!

    dikke zoen sarah (u emailstalkster ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk stofke! en uiteraard leuke tas...ik zou ze ook snel aanslaan ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me super, zo'n naai-date. Leuke tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o dat ziet er een hele leuke tas uit en ik geef Wieze geen ongelijk dat ze met je tas is gaan lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof patroon seg!
    Ze zijn allemaal heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen