Pagina's

woensdag 9 juli 2014

La Maison Victor: Guntherke

Hiephoi!
De testronde voor het volgende magazine van La Maison Victor is weer gestart.
Ik gaf me oa op voor "de gehaakte vossenbroche". Toen ik hem in mijn mailbox kreeg, bleek ie Guntherke te heten. Dezelfde naam als mijne wederhelft, zonder de -ke dan, dat kan geen toeval zijn he ;).
Het patroon kreeg toch wel enige opmerkingen mee in een feedbackrapportje van deze behoorlijk ervaren haakster (haken = mijn liefde van voor het naaien)
Samen met de andere patroontesteressen zorgen we ervoor dat u in september een prima patroon in handen hebt!
Koddig brocheke he! Er gaan nog vele Gunthertjes volgen!

Patroon: La Maison Victor IV
Katoen: Catania

Dit is overigens de vlaktekening waar vanuit gegaan werd:


Ik kijk al uit naar de volgende te testen exemplaren!

1 opmerking: