Pagina's

zondag 25 mei 2014

Omkeerbaar zonnehoedje

Deze week kregen we de boodschap in de crèche dat het weer tijd was om een zomerhoedje mee te brengen. Moeders wist weer wat gedaan :).
Vorig jaar maakte ik al eenzelfde hoedje volgens het patroon van Miekk, alleen was ik mijn eigen commentaar vergeten dat het nogal groot uitviel, en ik maakte de kleuterversie, terwijl het hoedje van vorig jaar, de peuterversie, nu perfect past.
Ik nam de naadwaarde dan maar iets ruimer, en nu valt het al bij al ook nog mee ;).

Draagdoekstof: Keppeke Cubes Turqoise
Draagdoekstof: Keppeke Lamino's Babyblauw


De aan-foto's:




En bij deze nog eens het hoedje dat ik vorig jaar maakte.

6 opmerkingen:

  1. Tof en hopelijk kan het hoedje deze zomer heel veel van pas komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5/25/2014

    dat van verleden jaar staat haar wel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi zomerhoedje, laat nu de zon maar schijnen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem5/26/2014

    Leuk!!! Ik vind de flamingo's leuk!!! Maar die van vorig jaar is ook erg leuk! Weer goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoedje ... Mooi beschermd hoofdje

    BeantwoordenVerwijderen