Pagina's

woensdag 2 april 2014

Mini-doekje en rokje

Naar een ideetje van draagdoekconsulentcollega's Talli en Sarah, ben ik druk bezig met minidraagdoekjes te maken voor op minipaspoppen (60cm hoog in totaal, van staander tot top) te demonstreren, samen met minipoppenbabietjes van een 15cm.
Supercute en ideaal om me te vergezellen op infomomenten/babybeurzen te staan met Wij Dragen Je.
Mijn eerste doekje, de rekbare doek, is reeds klaar!

Omdat de doek een meter of 2 lang is, zit er in het midden een naad waar de twee stukken van een meter samenkomen. Bij een echte doek is dat natuurlijk niet, dat zou een zwak punt in je doek betekenen en mogelijk onveilig zijn. Om die naad op te lossen naaide ik er een leuk bijpassende stofje op. Handig en mooi opgelost, al zeg ik het zelf :).




De geweven doekjes, ringsling, mei tai en SSC volgen nog, maar daarvoor wacht ik nog op de juiste stof :) *waarover later meer*
 
En ook nog een niet geblogd rimpelrokje:

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ik heb een mei tai gemaakt, maar dan om zelf te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes. En niet enkel handig bij het demonstreren. Lijkt me super speelgoed voor de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat waren dat toch altijd fijne draagdoeken... leuk zo een mini-versie

    BeantwoordenVerwijderen