Pagina's

zondag 23 maart 2014

Chainmaille

Vandaag zat ik nog eens aan de cursistenkant van de workshoptafel van tante Sis.
Daar kan ik toch oh zo van genieten he! Creatieve workshops allerlei! Proeven van vanalles en nog wat op creatief gebied, en hopen dat er niet teveel goesting optreed om het dag in dag uit te gaan doen, want ik heb al veel teveel hobby's :p.
Deze middag op het programma "chainmaille". Ringetjes door elkaar halen en dichtknijpen op een bepaalde manier, todat er leuke patronen ontstaan. Hetzelfde principe als waarmee maliënkolders werden gemaakt.
Ik ben eens op Pinterest beginnen kijken, en heb me ineens een chainmaillepinbordje aangemaakt :).
Het was leuk om te doen, zo repititief herhalend werken. Dat maakt het hoofd leeg, en ontspant. Mij toch allee.
Mijn setje is bijzonder moeilijk op foto te krijgen, maar het is dus zilverkleurig met groene parels als accent.


En ik kocht nog wat grief voor thuis ook, omdat ik nog graag onderstaand armbandje wou maken, wat ik dan ook meteen deed bij thuiskomst. Ik ken mezelf namelijk, als ik het nu niet deed, dan bleef dat nog een half jaar liggen ;).


Dat smaakt naar meer! Als er nog eens zo een workhop is, dan ga ik er zeker naartoe!

3 opmerkingen: