Pagina's

zaterdag 15 februari 2014

Bambi Love

Overlaatst volgde ik eindelijk lessen voor mijn Janome Coverlock, want meer dan omzomen kon ik er eigenlijk nog niet mee ;-).
Ik kocht mij een biaisbandvoet, en dat nieuwe speeltje werd deze week grondig getest op de biesjes van onderstaande jurk en shirt.
Er werd vooreerst grondig mislukt, en vervolgens grondig getornd, maar nu heb ik den truuk beet! *denk ik toch :p*
Vandaag restte me nog enkel omzomen, meer lukt natuurlijk ook niet als de kleine kabouter thuis is.
Dat kaboutertje had overigens een strekenvrije dag ingelast, en was in een zalig knuffelige bui <3.

Stofje: Bambi Love, hier bij Kersenpitje
Patroon: weet ik begod niet meer, maar ga ik zeker nog gebruiken

Ook maakte ik een shirtje in een megakoddig stofje!
Maar ik vind het precies nogal kort uitvallen...
Ik zal eens zien wat het geeft na een pasbeurt, maar anders zet ik er nog een roze rokdeel aan, en maag ik er een kleedje van. *wordt vervolgd, misschien*

Stof: Sew, hier bij Kersenpitje
Patroon: Ottobre 1/2003 n° 16

En nu gaat mamadammeke slapen, het was een geweldig leuke, maar ontzettend drukke, dag!
Begonnen met een zeer aangenaam draagconsult, met een allerschattigste baby van 6 weken, vervolgd door een toffe dag met mijn eigen dochterlief, en afgesloten met een paar uurtjes naaien bij tante Sis tvv Levensloop.

Overigens, ik lees jullie blogs nog wel hoor dames! Maar reageren ontbreekt hier soms...
En al helemaal als jullie woordcontrole opstaat... Als ik dat op voorhand weet dat ik een onleesbaar woord ga moeten overtypen, dan heb ik nog maar weinig zin om te reageren...
Ik beloof beterschap! Tegen deze zomer ga ik parttime werken, dan ga ik meer tijd hebben voor allerlei leuke dingen! Dat is toch wat ik mezelf wijsmaak allé ;).

6 opmerkingen:

  1. leuk! En ook leuk dat je terug een leesbaarder lettertype hebt op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoe doe je trouwens tekst in de kadertje onder je foto? Tof gedaan!

      Verwijderen
    2. Je foto aanklikken en dan kiezen voor "bijschrift toevoegen"

      Verwijderen
  2. Bambi love, echt prachtig! Waar hebt ge dat roze biaisbandje gevonden? Is elastisch zeker? Strijkt gij ergens naadband in? Schouders? Hals? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat biaiske heb ik zelf gemaakt van een restje dat hier in mijn kast lag. En moet idd elastisch zijn, anders geraakt het hoofd er niet door. En neen, voor kinderkleding doe ik nooit naadband, maar voor mezelf zou ik het wel doen aan de schouders en bij die overlapping ook aan de hals. Bij een gewoon shirt niet aan de hals, of je hoofd kan er denk ik niet meer door.

      Verwijderen