Pagina's

woensdag 1 januari 2014

Happy Sew Year!

Allee dan, ik kan niet achterblijven met de nieuwjaarswensen niwaar?!
Bij deze, net voor het einde van de eerste nieuwjaarsdag:

"Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar, een goede gezondheid, en veel creativiteit!"

Voila, van die officiële formaliteiten zijn we ook weer vanaf, de voorraad kussen is alweer uitgedeeld, dus rest me enkel nog de nieuwjaarsbrieven met jullie te delen!
Mijn inspiratie vond ik op Pinterest, hoe kan het ook anders.


De nieuwjaarsbrief aan de binnenkant schreef ik met een gouden sketchpen met mijne Cameo, en werd gehandtekend door dochterlief.


Vorig jaar maakten we overigens deze, en die vind ik stiekem precies wel leuker ;). Maar bon, ge kunt niet elk jaar dezelfde maken he!


Overigens ben ik een heel klein beetje veel teleurgesteld, dat Louise dit jaar in de crèche blijkbaar geen nieuwjaarsbrief heeft gemaakt voor ons :(. Of ze zijn hem vergeten meegeven, dat kan natuurlijk ook! ;).

9 opmerkingen:

  1. Ook voor jouw een geweldig jaar! :) Leuk dat je nieuwjaarsbrieven maakt :) ik moet ze nog doen maar met een kleine uk is dat gelijk soms moeilijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik nog maar al te goed ;). Het eerste jaar hebben we er ook geen gemaakt, ze was toen maar 2 maand en zag dat ook niet goed zitten :p.

      Verwijderen
  2. Mmmm, inderdaad raar.
    Weet ge wat ook zo leuk is ? Een handafdruk in plaaster; ik heb er nog altijd ééntje van m'n zoon toen hij drie was; hij is er nu 32....-))
    Ik wens je een heel creatief jaar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan en ik vind ze beide mooi.
    Bij ons op school maken ze enkel een zelf geknutselde brief voor de ouders en dan krijg je nog de optie om van die typische brieven te kopen maar die krijg je gewoon leeg mee. Daar doe ik niet aan mee. Wij zijn gisteren ook een hele dag in de weer geweest met verf maar het resultaat kan ik nog niet online zetten aangezien de meters en peters zaterdag naar hier komen voor de brieven. En sommige lezen de blog ook mee ;-) Maar ik ben ook wel trots op ons resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar ik doelde ook niet op zo een klassieke nieuwjaarsbrief hoor, mijn kindje is pas 2, dus schrijven kan ze toch nog niet ;). Maar vorig jaar kreeg ik zo een leuk knutselwerkje, het is dat wat ik bedoel ;).
      Ik ben alvast benieuwd naar uw brieven!

      Verwijderen
  4. Fijn 2014! Dat we nog veel mogen lezen van je!
    Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor jou ook een geweldig 2014 toegewenst!
    de nieuwjaarsbrieven zijn super. Vorig jaar maakte te dochter op school ook nieuwjaarsbrieven in de aard van die van jou van vorig jaar... superschattig toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen