Pagina's

woensdag 22 januari 2014

De Jules zijn nieuw kostuum

Mijne Jules (neen, niet dat lelijk venteke uit de kleuterklassen) had dringend een nieuw tenueke nodig, want hetgene waar hij mee geleverd werd, was maar een flets geval.
Voor u me verdenkt van vreemdsoortige hobby's, Jules is één van mijn draagpoppen, voor mijn bijberoep als draagconsulente.
Bon, dat flets geval dus werd vervangen door een stoere jumpsuit met bijhorende muts!

Stoffen: Foxes - Woodland, hier bij Kersenpitje
            roeste effen tricot
            roeste boordstof
Patronen: jumpsuit - Kiind
              muts: Ottobre 6/2012 n° 10 Höpönassu

Met de restjes maakte ik een shirt/truitje voor  volgend jaar. 
De stof is tussen tricot en sweater in, heel degelijk en lekker warm. 
Een bijzonder unisex truitje deze keer, dus als er ooit een jongen komt, dan kan die het ook nog eens aan ;).
Patroon: Ottobre 4/2013 n°26 Beagle Boy aangepast

10 opmerkingen:

  1. Mooi! De draagconsulten meteen wat opgefleurd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een schoon Julleke :)
    Truitje vind ik ook heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ho ik dacht net , ik heb een hekel aan die klaspopjuleske, allemaal diezelfde poppen en liefst boekjes en spelletjes hahaha, maar dat juleske is heel schattig hihi
    mooi gedaan en als je dat truitje niet kwijt geraakt love it

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, heel mooi! Ik moest echt 2 keer kijken om te zien dat het een op was, die Jules :) Dat truitje is ook prachtig en heel unisex (dat noemen ze nu vooruitdenken se ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jules wordt gedragen in stijl :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe bestemming voor gevonden! Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen