Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

Beenwarmers

Hiephoi, ze zijn af! De beenwarmerkes voor de zindelijkheidstraining!
Heel gemakkelijk, want kinders die dringend moeten, hebben geen tijd, noch verstand om kousenbroeken en dergelijke naar omlaag te doen. *spreekt uit ondervinding*
Ze zijn gemaakt met 100% wol, niet toevallig gekozen, daar wol een zelfreinigende werking heeft en een druppeltje pipi erop kan niet direct veel kwaad.

Nu paar hopen dat ik ze niet per ongeluk meesteek in de luierwas, zoals ik ooit met de wollen overbroekjes deed...
Ze pasten zelfs niet meer voor de pop, na hun kookwasavontuur ;).

wol: Extra Soft Merino Color n° 05297 - Schachenmayr


En ge kunt ze ook wat laten afzakken, en ze "baggy" dragen ;).

 

Ik denk dat er nog zullen volgen (ook al brei ik niet zo heel erg graag), maar dan nog een centimeterke of vijf langer, dat ze nog even kunnen dienen.

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden! Die sandalen maken het ook he-le-maal af, zeer modieus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem1/19/2014

    Ik vind ze erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is nog een idee om te onthouden wanneer we hier bezig zijn met het potjesavontuur!
    Ik zou ze wel haken... breien is niet mijn ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen