Pagina's

dinsdag 4 juni 2013

De allereerste borduurervaring!

Pfff, wat een avond!!!
Ben zomaar even ruim 4 uur bezig geweest met mijn allereerste borduurwerkje te maken, met mijn nieuwste aanwinst.
Veel foutjes, zo wist ik in het begin niet dat ik steken terug kon gaan, wanneer de draad knapte, en daardoor zitten er wat gaatjes in. Dat heb je dat he, als je een autodidact ben, dan doe je vanalles mis, voordat je eruit leert ;). Gelukkig kreeg ik intussen wel wat hulp op een leuke facebookgroep, genaamd "machinaal borduren".
En de achterkant, die lijkt helemaal nergens naar.
Morgen met een fris hoofd opnieuw aan de slag en de naaimachine eens goed uitkuisen en het spoelhuisje uithalen enzo, en uitspuiten met perslucht.

Toch een foto, omdat niet alles perfect kan zijn van de eerste keer ;)



1 opmerking: